lauantai 10. lokakuuta 2015

Hei olen yksi Tikkurilan tuutoreista, Tuula. Olen luovan puolen sosionomiopiskelija. Lähdin tuutoriksi, koska tykkään olla ihmisten kanssa tekemisissä. Tulevassa työssäni tulen kohtaamaan erilaisia ihmisiä ja mielestäni tuutorina olo antaa minulle hyviä eväitä ja harjoitusta siihen.
Itse asun Helsingissä kohta 4-vuotiaan tyttäreni kanssa. Minulla on myös kaksi aikuista poikaa ja lapsenlapsikin jo löytyy =) .
Mielestäni olen helposti lähestyttävä ja siksi ajattelin, että voisin olla hyvä tuutori.  Huumorintajua ja energisyyttä löytyy ja halua auttaa jokaista opiskelijaa tutustumaan kouluun ja sen tarjontaan. En varmasti tiedä kaikkeen aina heti vastausta, mutta olen hyvä ottamaan asioista selvää.
Haluaisin kovasti tuoda esille sitä puolta, että perhe on tärkeä myös opiskelussa. Opiskelu vie paljon aikaa ja energiaa, joten mielestäni tapahtumat, joita järjestetään koululla voisivat olla perhekeskeisempiä. Sellaisia joihin myös perhe voitaisiin ottaa mukaan. Toki myös muunlaisia, erilaisissa elämäntilanteissa oleville.
Meillä on kyllä niin hieno porukka tuutoreina, siksi olen tosi iloinen, että aloin tuutoriksi! Uskon tulevasta tuutoroinnista tulevan hauskaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti